Nvu Turističko rekreativni centar Rudnica, održao je obuke u okviru projekta ,,Ukusi Pljevaljskog sela“. Ovaj projekat podržan je od strane Ministarstva poljoprivrede šumarstva i vodoprivrede.
Predstavnici prijavljenih poljoprivrednih gazdinstava prošli su teorijsku i praktičnu nastavu iz sledećih oblasti: ispitivanje tržišta, prilagođavanje proizvoda potrebama tržišta, vizuelni identitet proizvoda, marketing, pakovanje proizvoda, plasiranje proizvoda, izlaganje proizvoda.
Jedan od osnovnih problema poljoprivrednih gazdinstava sa teritorije opštine Pljevlja je plasman proizvoda na tržište. To je razlog stagnacije i izostanka kontinuiranog povećanja obima proizvodnje. Takođe zbog kontinuiranog aerozagađenja opština Pljevlja doživjela je negativnu kampanju. Zbog te činjenice trpe i proizvođači, imajući u vidu da je zagađenost prva asocijacija za Pljevlja, pa na tržištu postoji otklon od određenih proizvoda sa tog prostora.
Drugo Poljoprivredni proizvođači nemaju adekvatno upakovan proizvod, prilagođe potrebama tržišta i zahtijevima kupaca.
Treće poljoprivredni proizvođači sa teritorije opštine Pljevlja su anonimni, a prodaju uglavnom svode na lične kontakte u veoma skromnim količinama.
Četvrto, proizvođači nisu u dovoljnoj mjeri povezani, kako međusobno tako i sa potencijalnim kupcima.
Peto, nedostaje dodatni i potrebni impuls cjelokupnom prostoru na promovisanju eko područja, proizvoda, kontinuiteta u proizvodnji, obukama domaćica i obezbeđenju uslova za plasman proizvoda.