Pitajte Psihologa MenuForum NavigationForumActivityPost Reply: Pregled indikatora mobilnosti - Izvještaj o stanju u oblasti visokog obrazovanja 22/23 <blockquote><div class="quotetitle">Quote from <a class="profile-link highlight-admin" href="#">mladicg</a> on 7. Marta 2025., 13:31</div><!-- wp:paragraph --> <p>Iskustvo transnacionalne mobilnosti tokom obrazovanja i obuke predstavlja veliki podsticaj u životu mnogih mladih ljudi. Uprkos dodatnoj vrijednosti koju mobilnost studenata donosi i sve većim mogućnostima koje su na raspolaganju, put ka slobodnom kretanju studenata, istraživača i pripravnika i dalje se suočava sa brojnim izazovima. Svrha <a></a>izvještaja je da prati napredak koji su evropske zemlje ostvarile u promovisanju i uklanjanju prepreka u mobilnosti.</p> <!-- /wp:paragraph --> <!-- wp:paragraph --> <p>Izvještaj pruža ažurirane informacije o šest indikatora u oblasti informisanja i usmjeravanja, priprema na stranim jezicima, prenosivosti grantova i kredita, podrške studentima u nepovoljnom položaju, priznavanja ishoda učenja kroz Evropski sistem transfera kredita (ECTS) i priznavanja kvalifikacija.</p> <!-- /wp:paragraph --> <!-- wp:paragraph --> <p>Izvještaj je zasnovan na kvalitativnim podacima o politikama i mjerama najvišeg nivoa koje je prikupila Eurydice mreža, uglavnom u tercijarnom obrazovanju. Referentna godina izvještaja je akademska 2022/2023. Pokriveno je svih 27 država članica EU, kao i Albanija, Bosna i Hercegovina, Švajcarska, Island, Lihtenštajn, Crna Gora, Sjeverna Makedonija, Norveška, Srbija i Turska.</p> <!-- /wp:paragraph --> <!-- wp:paragraph --> <p>Izvještaj je dostupan na:</p> <!-- /wp:paragraph --> <!-- wp:paragraph --> <p><a href="https://op.europa.eu/.../f9202a88-efbf-11ed.../language-cnr">https://op.europa.eu/.../f9202a88-efbf-11ed.../language-cnr</a></p> <!-- /wp:paragraph --> <!-- wp:paragraph --> <p>izvor: gov.me</p> <!-- /wp:paragraph --></blockquote><br> Cancel Total Views: 57232Share this: Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook Click to share on X (Opens in new window) X Like this:Like Loading...