Pitajte Psihologa MenuForum NavigationForumActivityPost Reply: Planiranje i realizacija predmetnih ishoda kroz primjere zaštite životne sredine i smanjenja uticaja na klimatske promjene <blockquote><div class="quotetitle">Quote from <a class="profile-link highlight-admin" href="#">mladicg</a> on 5. Decembra 2025., 22:50</div><!-- wp:paragraph --> <p>Jednodnevni program stručnog usavršavanja „Planiranje i realizacija predmetnih ishoda kroz primjere zaštite životne sredine i smanjenja uticaja na klimatske promjene” (Kat. br. 102, PO3) realizovan je u prostorijama Zavoda za školstvo. Program je namijenjen jačanju kompetencija polaznika i polaznica u oblasti ekologije, zaštite životne sredine i održivog razvoja.</p> <!-- /wp:paragraph --> <!-- wp:paragraph --> <p>Tokom obuke, polaznici i polaznice su, kroz praktične primjere i interaktivan rad, imali priliku da se upoznaju sa savremenim pristupima razvijanja ekološke svijesti, razumijevanjem ekološkog otiska, odgovornim odnosom prema životnoj sredini i mogućnostima individualnog i kolektivnog doprinosa očuvanju prirode. Posebna pažnja bila je posvećena osnaživanju nastavnika i nastavnica i vršnjačkih edukatora i edukatorki, značaju školskih eko-sekcija, kao i kreiranju programa koji podstiču održive navike i unapređuju kulturu brige o životnoj sredini u školskim zajednicama.</p> <!-- /wp:paragraph --> <!-- wp:paragraph --> <p>Kroz stručan, dinamičan i motivišući pristup voditelja obuke, trenera Aleksandra Kaluđerovića i Stefana Đurišića, polaznicama i polaznicima je omogućen kvalitetan rad i razmjena iskustava.</p> <!-- /wp:paragraph --> <!-- wp:paragraph --> <p>Obuku je organizovao Radoje Novović, savjetnik u Odsjeku za KPR.</p> <!-- /wp:paragraph --> <!-- wp:paragraph --> <p>Izvor: gov.me<a href="mailto:?body=Podijelili%20ste%20ovaj%20link:%20https://www.gov.me/clanak/planiranje-i-realizacija-predmetnih-ishoda-kroz-primjere-zastite-zivotne-sredine-i-smanjenja-uticaja-na-klimatske-promjene&subject=Vlada%20Crne%20Gore%20-%20link%20za%20%C4%8Dlanak"></a></p> <!-- /wp:paragraph --></blockquote><br> Cancel Total Views: 57385Share this: Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook Click to share on X (Opens in new window) X Like this:Like Loading...