Preporučeno vrijeme trajanja nastave u obaveznom obrazovanju u Evropi 2024/2025

Efikasno učenje zavisi od mnogih faktora, ali nesumnjivo, vrijeme trajanja nastave koje je učenicima dostupno igra ključnu ulogu u njihovom procesu učenja. Uz kvalitet nastave i vrijeme raspoloživo za učenje poslije škole, povećanje vremena trajanja nastave dodijeljenog određenom predmetu može pomoći u povećanju interesovanja učenika za taj predmet i može imati pozitivan efekat na uspjeh učenika, još više kada je ono praćeno drugim mjerama podrške i usmjereno na učenike u nepovoljnom položaju.

Ovaj izvještaj analizira preporučeno minimalno vrijeme trajanja nastave u obaveznom obrazovanju u 38 obrazovnih sistema. Podaci se odnose na minimalne zahtjeve koje su nadležni organi postavili za obavezni nastavni plan i program za školsku 2024/2025. godinu.

Analiza pokazuje da su čitanje, pisanje i književnost predmetna oblast koja generalno čini najveći udio vremena nastave na svim nivoima obrazovanja, a posebno je dominantna u osnovnom obrazovanju. Na nivou osnovne škole, fokus u većini zemalja je na čitanju, pisanju i književnosti (oko 26% ukupnog vremena nastave), dok matematika zauzima drugi najveći udio vremena nastave (18%). Na srednjoškolskom nivou, udio čitanja, pisanja i književnosti se smanjuje u korist drugih predmeta, kao što su prirodne nauke i strani jezici. Ove podatke su zajednički prikupile mreže Eurydice i OECD NESLI.

izvor: gov.me

Loading

Total Views: 31

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Back To Top