U BJELOPOLJSKOM DNEVNOM CENTRU “TISA” USPOSTAVLJEN KOL CENTAR: ONLAJN PODRŠKA RODITELJIMA

U Dnevnom centru za djecu i mlade sa smetnjama u razvoju “Tisa”, nakon 20 godina rada uspostavljena je i već uveliko funkcioniše nova usluga – kol centar i aplikaciju za podršku roditeljima djece korisnika.

Direktorica Dnevnog centra “Tisa” Andrijana Vasić kazala je da su oni jedini Dnevni centar u Crnoj Gori koji se odlučio na ovaj korak.

– U okviru projekta koji je finansirala Evropska unija, odlučili smo da pokrenemo onlajn podršku za roditelje koja ima dva segmenta. Otvorili smo broj 080-820-820 koji je dobio saglasnosti Agencije za telekomunikacije. Svi roditelji djece koja su u riziku i imaju nedoumicu mogu nas pozvati za savjet. Ovaj kol centar nije formiran samo za naše korisnike, nego za sve građane Crne Gore. Svi nas mogu pozvati potpuno anonimno, razgovarati sa našim stručnim radnicima. Pozivom na broj javiće im se naš agent koji će dalje usmjeriti korisnika – istakla je Vasić.

Dodaje je da su, osim toga, napravili i drugi segment onlajn podrške.

– Odnosi se na to da nas roditelji ne moraju u toj početnoj dilemi pozvati, već mogu preko aplikacije dobiti određene podatke. Napravili smo android aplikaciju “Stručna podrška Tisa”, i roditelji je sada mogu preuzeti u Plej prodavnici. Aplikaciju i telefon smo otvorili jer je poznato da se pojedini roditelji plaše da pitaju određene stvari, u okviru kol centra dostupni smo 24 sata, i kada god roditelj dobije potrebu može nas pozvati – kaže Vasić i istiće da njihov cilj nije da imaju više korisnika u Dnevnom centru, već da upute roditelje i pruže im podršku i pomoć u svim nedoumicama koje ih muče.

Izvor: Dan
Novinar: Milovan Novović

Loading

Total Views: 9

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

Back To Top